Ja "nothing" on btw väärä vastaus. No muttamutta, hyvää uuttavuotta vaan kaikille ja silleen, I say. Koko eilisen päivän olin kotona. Kotona. Kotona. Argh, ryhdistäydyn! Tästä vuodesta tulee parempi kuin edellisestä, I promise! Hihhih, ainahan mä lupaukseni rikon.. No en kai. Joo. Tää vuosi. Elän joka hetken kunnolla enkä angstaa turhaan. "Ääreismielenkiintoista", telkassa sanottiin, kuin vastauksena mun rukouksiin. Tai no, ihan vaan niihin muihin ajatuksiinkin. No jaa, olen ehkä hieman sekava, mutta pistetään rankan yön piikkiin. Grr.

Jaa, kuinkas tän vuoden nyt sit alottais? Taidan lähteä junaradan varrelle kuvailemaan. Olin eilenkin, mutta silloin oli tosin aika pimeätä.. Perus-Canonilla kuvailen, joten laatu on vähän sitä sun tätä. Mutta riittääpi mulle, I think. No jaa. Olkoot nyt sit. Tulipas lyhyt pätkäisy. No joo. Bye, I say again, good night and stuff.