..nimittäin se, että mä oon no-life. Kuka tän ikänen ihan oikeesti viettää vuoden vikan päivän kotona dataillen ja muuta mukavaa? Öö, sanoisin, et aika harvat. Alkoholiin en joo koske, big-no-no. Eli nyt siis makaan sohvalla, kuuntelen P!nkiä ja datailen. The biggest huoh, I say. Telkasta tulee vaan kaikkea typerää, ei tollasta kukaan jaksa. En siis mäkään. Massan mukana viimeiseen henkäykseen asti! No ei kai. En mä nyt ihan massaa oo. Kai? Kovin moni tän ikänen tyttö ei ainakaan oo näin äijä, ehkäpä se sit johtuu tästä suuntautumisestani.. Nojoo, en mä nyt mitään syvällisiä jaksa pohtia, whatever, I say again.

Huooh oikeesti. Tuolla ne kaverit rellestää kaupungilla, ja mie dataan täällä. Come on minä, get a life, I say! No, mutta sitten tällaista pakollista settiä; uudenvuodenlupaukset! Niin, mitähän sitä itsellensä tänä vuonna valehtelis? "Syön terveellisemmin ja jätän herkut pois" vai "harrastan enemmän liikuntaa ja ulkoilen"? ..kumpi vain, it's a lie, I say once again. Lupaan itselleni yhden asian: aion oikeasti yrittää hankkia elämän itselleni! EHKÄ. Eiku joo, kyllä mä joo. Yritän. I promise. Or something. Mukamas ainakin, I say again. No, ei mut kyl mä yritän. Kommentoikaa sitten ilkeyksiä jos oon mielestänne liian no-life. Wheii.

Sanonpa taas huvikseni huoh; mitä kaikkea sitä ihminen sanokaan, kun on polttanut ruohoa. Hyi mua. enkä ees ite muisa sanoneeni mitään tollasta. No, suokaa anteeksi, my people. Olen pahoillani, I usually say. Too often, maybe. No, oli tai ei niin olkoot. Alan datailla muita juttuja, heippa kaikille. Ja hyvää uuttavuotta, muistakaa juoda tinaa ja valaa samppanjaa oikein olan takaa! Grr, yeah, I know, old stuff. Mut nyt, byebye I say.